به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
RAMیکی از انواع حافظه ها و البته پر کاربردترین آنهاست RAM حافظه با دستیابی تصادفی بوده و حافظه‌ای قابل خواندن و نوشتن می‌باشد. توجه داشته باشید که وقتی ما از حافظهءاصلی کامپیوتر حرف‌می‌زنیم، منظور همان RAM است. این حافظه به ‌صورت غیرمستقیم در اختیار کاربر یا User قرار می گیرد...


(لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید)



:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
جام جم آنلاين: یافته‌های جدید پژوهشگران نشان می‌دهد اعتیاد به اینترنت به «ماده سفید» مغز آسیب‌هایی وارد می‌کند که پیش‌تر فقط در مغز معتادان به الکل و مواد مخدر دیده شده بود. پژوهشگران درصددند راه‌هایی برای درمان اعتیاد آنلاین بیابند.

به گزارش دويچه وله،‌در عصر دیجیتال، با افزایش برق‌آسای ضریب نفوذ اینترنت در سراسر جهان، پیشروی زندگی آنلاین در زندگی آفلاین شهروندان هر روز محسوس‌تر از دیروز است. اما اهمیت زندگی آنلاین گاه از حد می‌گذرد و به‌سادگی تبدیل به اعتیاد می‌شود.

حالا با افزایش وابستگی شهروندان به جهان مجازی، شمار معتادان به "فیلدهای" گوناگون وابسته به اینترنت هم روز به روز افزایش می‌یابد و سیری صعودی در پیش گرفته است.

همه ما، اگر خودمان از همین معتادان نباشیم، حتما دور و برمان چند نفری از آنها را سراغ داریم؛ معتاد به بازی‌های آنلاین، معتاد به شبکه‌های اجتماعی آنلاین، که بخش عمده‌ای از زندگی‌اش را در فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب یا گوگل پلاس سپری می‌کند و انواع دیگری از اعتیاد آنلاین که موجب می‌شود شخص دست‌کم برای مدتی زندگی‌اش را وقف جهان سایبری کند.

(لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید)

:: بازدید از این مطلب : 854
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
تا همین چند سال پیش وقتی صحبت از خرید کامپیوتر به میان می آمد باید به فکر هزینه ای در حد میلیون یا حداقل چند صد هزار تومانی بودیم. همین موضوع سبب شده که بسیاری از افراد، توانایی داشتن یک کامپیوتر شخصی را نداشته باشند.

اما حالا می بینیم که کامپیوترها روز به روز ارزان تر شده اند و ورود تلفن های هوشمند هم به این روند کمک بزرگی کرده است. حالا یک کامپیوتر کوچک که تنها به اندازه یک کارت اعتباری است به نام Raspberry Pi با استفاده از پردازشگرهای ای ار ام که روی تلفن های همراه استفاده می شود و سیستم عامل لینوکس به زودی وارد بازار خواهد شد و فقط ۲۵ دلار قیمت خواهد داشت.

(لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید)



:: بازدید از این مطلب : 826
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.

۱-(اگر آیدی ندارید) به سایت یاهو رفته و روی گزینه sign up کلیک کنید

۲- روی free mail کلیک کرده تا فرم ثبت نام آماده شود فرم ثبت نام را به طور کامل پر  کنید در قسمت اسم آی دی( شما باید نامی را انتخاب کنید که قبلا انتخاب نشده باشد) 

پس از تکمیل فرم ثبت نام  شما صاحب یک آی دی هستید

حال برای چت کردن به برنامه یاهو مسنجر نیاز دارید

در برنامه یاهو مسنجر در کادر های مشخص آی دی و پسورد خود را وارد کرده حال به سه گزینه بر می خورید

۱) remember my  id .....: اگر این گزینه را انتخاب کنید این برنامه آی دی و رمز شما را به خاطر سپرده و دیگر برای هر بار آنلاین شدن نیاز به وارد کردن ایدی و پسورد نیست.

۲)  sign in autmatic:اگر  این گزینه را تیک بزنید هر وقت شما به اینترنت متصل شوید خود به خود آی دی شما آنلاین شده و برنامه یاهو مسنجر باز می شود

۳) sign in invisible: اگر  این گزینه را تیک بزنید وقتی شما آنلاین می شوید کسی از حضور شما با خبر نمی شود یعنی در واقع تصور همه دوستان شما این است که شما آفلاین هستید.

۳- sign in را کلیک کنید تا وارد برنامه شوید:

 

 برای اینکه با دوستتان چت کنید باید آی دی او را  add (اضافه) کرده باشید برای این کار آی دی او را از او گرفته و در برنامه یاهو مسنجروارد کنید.برای این کار  گزینه Add contact را انتخاب کرده و در کادر آن آی دی دوستتان را وارد کنید. 

 در نهایت برروی دکمه finish را کلیک کنید.

با اینکار در قسمت ID های شما آی دی دوستتان ظاهر می شود.

از این پس هر وقت که بخواهید با او چت کنید )در صورتی که او نیز آنلاین باشد یعنی صورتک کنار آی دی او به رنگ زرد در آمده باشد( می توانید با دبل کلیک کردن روی آی دی او به چت با وی پرداخته و لذت ببرید.

اگر خواستید برای دوستتان فایلی را ارسال کنید:

در صفحه چتی که برای گفتگو با دوستتان باز کرده اید از منوی action گزینه send file را انتخاب کرده و فایل مورد نظر را در کامپیوتر خود انتخاب  کنید و آن را برای دوستتانsend کنید پس از قبول کردن دریافت فایل توسط دوستتان این فایل برای او ارسال می شود .

 



:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
 

 

عرضه جديدترين بسته نرم افزار گرافيکي شرکت ادوبي – CS5- سوالات زيادي را در ذهن کاربران دارنده نسخه هاي قديمي ايجاد کرده که آيا ارزش دارد تا با پرداخت 2500 دلار نرم افزارشان را به جديدترين نسل ارتقا دهند؟

نسخه CS5 شرکت ادوبي هنوز به صورت گسترده پخش نشده، اما فايل هاي آموزشي اش روي يوتيوب و توييتر رونق فراوان يافته و بحث و جدل زيادي از نظر فني به بار آورده است.علي رغم فهرست طولاني آيتم هاي نو در نسخه جديد سوال در مورد ارتقا از نسخه چهار به پنج در ذهن کاربران ايجاد شده است.

cs5

ادوبي سه باندل اصلي نرم افزار جديد خود يعني Standard,Extended و Master داشته و براي کاربران مختلف از صنايع و شرکتهاي متنوع نسخه هاي Design Standard, Design Premium, Production Premium, Web Premium, Master Collection را ارايه کرده است.نسخه اي هم شامل تمام 14 محصول شرکت ادوبي وجود دارد که چهار سرويس آنلاين بهمراه Flash Catalyst CS5 نيز در آن جا داده شده است. بهر حال اين فتوشاپ است که طليعه دار محصولات ادوبي است و همگان اين شرکت را با اين نام 20 ساله به رسميت مي شناسند.



:: بازدید از این مطلب : 850
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.

 

جاوا اسکریپت ضمن ارایه یک ابزار اسکریپت نویسی ساده و موثر ، رویداد های مختلف صفحه از جمله کلیک روی یک دکمه و حتی بارگذاری یک صفخه را مدیریت می کند.

جاوا اسکریپت می تواند اطلاعات وارد شده در یک فرم را در مرورگر کاربر بررسی و کنترل کرده، در صورت تایید، آن را به سرویس دهنده ارسال کند، اما در صئرت صحیح نبودن داده ها، بدون اتلاف وقت به کاربر پیغام مناسبی برای اصلاح اطلاعات نشان می دهد. به عنوان مثال اگر در یک فیلد متنی مربوط به شماره تلفن، حروف الفبایی وارد شود، جاوا اسکریپت یک پیغام به کاربر نشان می دهد که شماره تلفن وارد شده معتبر نیست .

جاوا اسکریپت می تواند به راحتی نوع و نسخه مرورگر کاربر را تشخیص داده و بر اساس آن تنظیمات ظاهری صفحه وب را تغییر دهد.

خواندن و نوشتن اطلاعاتی که روی کامپیوتر کاربر به صورت cookie  ذخیره شده اند و غالبا مورد استفاده سایت ها قرار می گیرند، به عهده کد های جاوا اسکریپت است.



:: بازدید از این مطلب : 838
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.

به کمک html می توان تمام اجزای مورد نیاز یک صفحه وب از قبیل متن ها،تصاویر،جداول،فرم ها و اجزای فرم را درج کرد اما نمی توان توسط آن برای رویداد هایی که هنگام کار با صفحه وب انجام می شود، پاسخ مناسبی طراحی کرد>

به همین دلیل استفائه از یک "زبان برنامه نویسی" در صفحات وب لازم به نظر می رسد .

جاوا اسکریپت (java script) یکی از پر استفاده ترین زبان های برنامه نویسی صفحات وب است که توسط شرکت

Netscape communicator  عرضه شده است .

جاوا اسکریپت (java script)  

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی اسکریپتی است. یک زبان اسکریپتی زبانی است که علاوه بر اینکه برای اجرای کد هایش نیازی به نصب برنامه خاصی ندارد، در کامپیتور کاربر و توسط مرورگر اجرا می شود، به همین دلیل به این گونه زبان های برنامه نویسی زبان های سمت سرویس گیرنده (client side) می گویند.

از دیگر مزایای زبان های اسکریپتی نظیر جاوا اسکریپت کم بودن حجم کد ها و پایین بودن زمان بارگذاری و اجرای آن است که به محبوبیت این زبان افزوده است.



:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
1- نصب DVD-RW:اگر دی وی دی رایتر را اول داخل کیس قرار ندهیم ممکن است پس از نصب پاور این کار کمی سخت . شود.

توجه: مراحل اسمبل کردن یک سیستم اختیاری میباشد ؛ اما برای راحتی کار میتوانید از این روش استفاده کنید که کار سریع تر انجام شود.

تذکر: سعی کنید اگر سیستمی که اسمبل میکنید نو میباشد آن را قبل از بستن درون کیس یک بار خارج از کیس و در جای صاف اسمبل کرده و یک سیستم عامل نیز بروی آن نصب کنید.زیرا بعد از بستن مادر برد درون کیس  متوجه شوید که مادر برد مشکل دارد و دیگر نتوانید مادر برد را تعویض و یا به گارانتی ببرید . چون با بستن درون کیس و جا انداختن پیچ ها دیگر قطعه دست دوم شده و گارانتی باطل میشود.

2-نصب پاور

3-جدا نمودن پنل پشتی کیس که به صورت فابریک قرار دارد ونصب پنل خود مادربرد که درون جعبه ی آن قرار دارد. ( این پنل محل خروج IOها از پشت کیس میباشند.)

4- نصب سی پی یو و فن خنک کننده آن بروی مادر برد.

5- نصب رم بروی مادر برد

6- نصب پیچ های زیر مادر برد ( زیر پیچی) و نصب مادر برد.

7- نصب هارد

8-نصب کارت گرافیک

9- نصب مودم

10-نصب کانکتور های برق

11- نصب کابلهای دیتا

12- نصب کابلهای کیس به مادر برد

 

همیشه برای باز کردن درب کیس باید درب روبه روی IOهار را باز کنیم. زیرا درب دیگر را باز کنیم با یک صفحه فلزی یا پلاستیکی تخت مواجه میشویم که مادر برد بروی آن نصب است اما برای اسمبل یک سیستم میبایست هر دو درب را باز کنیم زیرا پیچ قطعاتی مثل هارد و دی وی دی رایتر  گاهی از آن یکی درب بسته میشود.



:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
برای اتصال رم ها ابتدا باید نوع رمی که مادر بورد ساپورت میکند را بررسی کنید.. سپس نوع رم خود را بررسی کنید تا ببیندید از چه نوع استDDR1&DDR2و.....بعداز آن با بررسی اسلات رم متوجه یک یا دو  برامدگی متناسب با نوع رم در وسط حفره اسلات رم. میشوید. بروی رم نیز یک فرورفتگی وجود دارد که باید آن را بروی برآمدگی اسلات قرار قرار دهید و کمی رم را فشار دهید. بعد میبینید که دو گیره نگه دارنده رم محکم به رم متصل میشود. البته باید قبل از آن آنها را به عقب داده باشد. برای باز کردن رم نیز باید دو گیره نگه دارنده کنار آن را به عقب بکشید و رم را جدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
با توجه به مستندات پایگاه داده آسیب‌پذیری جهانی (NVD)، محققان دریافتند که در سال 2013 در هر روز 13 آسیب‌پذیری جدید گزارش و کشف و در مجموع 4794 آسیب‌پذیری امنیتی در این سال گزارش شده است.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط آزمایشگاه GFI، در سال 2013 تعدادی آسیب پذیری پرخطر در بسیاری از برنامه‌های کاربردی محبوب و سیستم‌های عامل کشف شده است. با توجه به مستندات پایگاه داده آسیب‌پذیری جهانی (NVD)، محققان دریافتند که در سال 2013 در هر روز 13 آسیب پذیری جدید گزارش کشف شده است و در مجموع 4794 آسیب پذیری امنیتی در این سال گزارش شده است که در پنج سال اخیر بی‌سابقه بوده است. یک سوم از این آسیب پذیری‌ها در رده امنیتی "پرخطر" قرار گرفته است.
بنا بر اعلام مرکز ماهر، در میان تولیدکنندگان شرکت اوراکل با 514 آسیب‌پذیری امنیتی گزارش شده در صدر قرار دارد که 193 آسیب پذیری تنها مربوط به جاوا می‌شود و بیش از 100 آسیب پذیری در رده امنیتی "پرخطر" قرار داشته است. پس از آن شرکت سیسکو با 373 رخنه امنیتی در رده دوم قرار گرفت و شرکت مایکروسافت با 344 آسیب پذیری رده سوم را کسب کرد.
اما در بین مرورگرها، بیشترین آسیب پذیری در IE گزارش شده است و گوگل کروم در رده سوم قرار گرفته است. در این میان موزیلا فایرفاکس عملکرد بهتری داشت و در این مرورگر 149 آسیب پذیری گزارش شد و در مقایسه با IE و گوگل کروم در جایگاه بالاتری قرار گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.

Jerry Huang مدیر بازاریابی هوآوی میگوید که آنها سه سال پیش شروع به تولید گوشی های هوشمند کردند و در آن زمان کسی به موفقیت هوآوی در این بازار اطمینان نداشت.بسیاری از شرکت های مخابراتی اروپایی معتقد بودند تنها سامسونگ است که میتواند در برابر گوشی های iPhone قد علم کند، زیرا هزینه زیادی را صرف بازاریابی و معرفی گوشی های خود انجام میدهد.

هوآوی پس از سال ها گوشی هوشمند Ascend P1 را معرفی کرد که بازخوردهای خوبی داشت، اما به گفته آقای Huang، سطح فروش آن در حد مورد انتظار این کمپانی نبود. با این حال پس از آن هوآوی با معرفی گوشی  P6 توانست محصولی با بدنه فلزی ارائه کرده و مقام باریکترین گوشی هوشمند را کسب کند.

Huang
در ادامه می افزاید: حالا بسیاری از شرکت های مخابراتی که پیش از این ما را نفی کرده بودند، به سراغ ما آمده و همگی مشتاق به همکاری با ما هستند. هوآوی اعلام کرده که با توجه با بازار حال حاضر قصد دارد تا سقف فروش خود را به هشتاد میلیون دستگاه در سال 2014 افزایش دهد.


منبع:ntnews.ir



:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.

 بروی دسکتاپ راست کلیک کنید و گزینه personalizeرا انتخاب کنید.

بعد بروی گزینه Change Desktop icons در بالا سمت چپ کلیک کنید.

بعد در قسمت Desktop Icons تیک گزینه های مورد نظر را بزنزنید و سپسOKرا فشار دهید.

 

 ;}



:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.

 غیر فعال کردن آپدیت  اتوماتیک ویندوز:
از طریق منوی استارت یا My compeuter به کنترول پنل بروید. در ویندوز 8 میتوانید از my computer وارد شود.روی منوی windows Updata  کلیک کنید.

 
سپس به change settings بروید


سپس منوی آبشاریImportant updates را باز کنید و گزینه آخر را انتخاب و OKرا بزنید.



در صفحه windows Update ا آپدیت اتوماتیک را غیر فعال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
در این پست نحوه نصب XPرا به صورت یک فایل پی دی اف برای شما تهیه کرده ایم که امید وارم مورد قبول واقع شود.

تعداد صفحات:13صفحه

نویسنده:دانیال سلجوقی


دانلود فایل



:: بازدید از این مطلب : 838
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
نام کتاب : آموزش فتوشاپ CS4

زبان کتاب:فارسی

تعداد صفحات:189صفحه

قالب فایل:PDF

توضیحات : فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی است. همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند. به کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را ایجاد کنید. عکس هایتان را ویرایش کنید و تغییر دهید. فتوشاپ ابزاری است برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت (و حتی متحرک) سرو کار دارند. گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند.

دانلود فایل



:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 17 خرداد 1395
.
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی